Contactgegevens doorgeven
Uw contactgegevens zijn al langere tijd bij ons bekend. We willen er zeker van zijn dat uw contactgegevens nog steeds kloppen. Daarom vragen we om uw contactgegevens (opnieuw) door te geven.
- Zodat we u goed kunnen helpen als u vragen heeft.
- Zodat we u kunnen bereiken als wij vragen hebben.
- Bent u administrateur? Regel het in een keer voor al uw klanten.
Veelgestelde vragen
We nemen contact op als we vragen hebben. Of we sturen informatie als er nieuws is over een bepaald onderwerp. Denk aan wijzigingen in de regeling of herinneringen rondom de pensioenaangifte.
Meestal zijn de contactgegevens al lang bij ons bekend. Het komt voor dat gegevens als het telefoonnummer en het e-mailadres niet meer actueel zijn. Daarom willen we er zeker van zijn dat uw contactgegevens nog steeds kloppen.
U kunt ook (nieuwe) contactpersonen doorgeven. We kunnen u dan beter helpen. Vertrouwelijke informatie delen we alleen met de contactpersonen die u aan ons doorgeeft. Bijvoorbeeld bij informatie over facturen.
Heeft u kort geleden uw gegevens doorgegeven? Ook dan vragen we u om de gegevens opnieuw aan ons door te geven. Excuses voor het mogelijke extra werk.
Als administrateur kunt u makkelijk in 1 keer een contactpersoon toevoegen bij 1 of meerdere klanten. Dat kan alleen als u geen specifieke klant heeft geselecteerd om zaken voor te regelen.
Ziet u bovenin staan dat u voor een specifieke klant aan de slag bent? Zet dan eerst het vinkje uit. Daarna kunt u makkelijk in 1 keer een contactpersoon namens uw bedrijf bij 1 of meerdere klanten toevoegen.